mina inlägg vill inte bli sparade...

Skrev ett långt inlägg i förrgår som bara försvann...

Får göra mitt bästa att åter berätta..

Idag har det inte blivit någon träning!  Tyckte mon kropp skulle få lite vila. Så det blev en vända till veterinären med stora vovven. 
Se om vi kan få någon bukt på hennes mage...
Hon är ju en Så kallad omplacering hund.. Så har ut inte helt koll på vad hon gjort i livet...

Fick träffat en trevlig veterinär i Höllviken!  Tummen upp! 
Jag har ut jobbat där fick bara ett par månader. Men känner mig trygg där. Trevligt folk.

Sen när jag kom till mina föräldrar så blev det en mockning som väntade ;) 
O hjälpte en av tjejerna i stallet med en stackars häst som hade väldigt ont i sina fötter.. hovis  hade tagit lite väl djupt.  :(

Igår började dagen med shake som vanligt.
Sen var det träning i Svedala. Återhämtnings shake där efter.
Sen blev det en snabb lunch så dottern fick mat i sig..
För mig blev det en macka från ett protein bröd jag testat, samt en kvarg.

Sen var det dax för Barnvagnsträning i Malmö! 
Gick fint även det!

Ja sen var det tvätt och mat som stod på eftermiddagen schemat.
Sen blev det en sväng till några kunder som behövde hjälp.

I onsdags hade vi Barnvagnsträning i Trelleborg :) gick kanon!

Sen var det dax för babysim
.. spännande...stel o lite rädd till en början sen släppte det!! 😆

Bara en påminnelse till mig själv!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

wellnessmamma.blogg.se

Hej! Jag jobbar som Wellnesscoach och är mamma till en busig liten tös! Och bonus mamma till 3 underbara tonåringar. Just det... Jag är ju fru till en underbar, galen knäpp kärleksfull man också. Vi är en aktiv familj som alltid är i farten!

RSS 2.0