torsdag

Morgonen började i vanlig ordning. 
Lillan fick sin välling, sedan fick jag min shake. 

Där efter förberede jag shaken till mina tränande mammor! För jag skulle ha träning i Svedala idag.

Några glada tjejer var på plats innan mig. 
Lite lätt uppvärming sen körde vi igång. 

Vi avslutade med en återhämtnings shake. 
Alla gillade den..

Sen blev de en snabb men välbehövlig shopping tur. 
Efter det blev det en lunch med lillan o min pappa. 
Gulasch soppa! Väldigt gott, trotts de inte var i skidbacken.

Sen hjälpte jag pappa med att fixa  klart i stallet.
Så.han kunde passa dottern min medans jag var och jobbade ett par timmar.
Hon älskar verkligen att springa runt i stallet :)

När jag skulle hämta henne så hade de separat undan lite middag till mig. En taco fick jag i mig :)
Under dagen i dag har jag även fått i mig 2 liter JET-DRICKA... Hur bra som Hellst.  Mättande o man får i sig all sin vätska under dagen.

Nu sover lillan.  Jag ska oxå strax somna, men en shake och ansikts tvätt först!

jag har klarat virka.. Väldigt skoj!


En status uppdatering på min tå....

Iförigår när jag hoppa in i bilen så PANG smällde jag ögat rak in i dörrkarmen. 
 Vet inte blev nog fel på avståndsbedömningen... Genom överkant av glasögonen...
Vet inte vad de e som händer nu?
Vem vill berätta något för mig? Eller vem vill mig illa?
Varför skadar jag mig  nu hela tiden??

Dessa fina Maja lyktor är nya i samlingen :)
😍

Ni hittar mig även på instagram @wellnessmamma 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

wellnessmamma.blogg.se

Hej! Jag jobbar som Wellnesscoach och är mamma till en busig liten tös! Och bonus mamma till 3 underbara tonåringar. Just det... Jag är ju fru till en underbar, galen knäpp kärleksfull man också. Vi är en aktiv familj som alltid är i farten!

RSS 2.0