protein plättar

Igår var de full rulle!

Jag började morgonen med min frukost shake som alltid! 
Sedan ställde jag mig och gjorde protein plättar.  De flesta har nog gjort banan pannkaka.!?
Jag tänkte göra många så jag dubbla receptet från tidigare.  (Jag häftar o går på känsla) 
4 bananer 
8 ägg  (började med 6 men smeten blev gör tjock)
3dl herbalife formula 1 

O stek i stek järnet. 


Till detta serverades kvarg som jag blandat ner upptinade hallon i. 


Betyg blev full pott!  🎈🎈🎈🎈🎈
Perfekta att ha i liten burk i skötväskan 

Sen somnade fröken gott. 
En liten förmiddags vila för henne.
När hon vaknat så blev det en snabb tur på gymmet.  
10 min crosstreiner
3×10 squats med Pilates boll
2x10 musslan 
2x10 Jean med dipp
Bordet med belastning. 2 x 5 (känner där att min kropp inte är helt 100 än.

Sen stängde barnpassningen.
Så var o hämta lillan. 

Sen blev det massa ärenden som skulle göras, en familjemedlem ska ut o resa idag.

Var o träffade en av mina kunder som har Herbalife shake som en smidig frukost.  Inte lätt med småbarn att hinna med en ordentlig frukost. Tur shaken finns! 
Toppen härlig mamma. Önskar vi kunde ses oftare bara!

Middagen igår fixade min man. Kyckling filé potatis brunsås och ärtor.  Mumsigt!  
Under tiden han lagade mat körde jag ett 10 minuters tabata pass! 💪👊
Lätt härligt.  Lillan tyckte det var jätte kul att hoppa runt med mamma i vardagsrummet  ;)

Sen var de bara ! Godnatt!
Nu, dax o fixa frillan!! Hörs o ses!

Instagram : @wellnessmamma 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

wellnessmamma.blogg.se

Hej! Jag jobbar som Wellnesscoach och är mamma till en busig liten tös! Och bonus mamma till 3 underbara tonåringar. Just det... Jag är ju fru till en underbar, galen knäpp kärleksfull man också. Vi är en aktiv familj som alltid är i farten!

RSS 2.0