Mitt liv är ett äventyr!

I lördags, kokade jag ägg. När jag skulle hälla ut vattnet.... Då skilde jag de över min fot... lilltå blev bränd :(
Idag när jag städade... Så lyckas jag smälla tån rakt in i bordsbenet. .japp jag sa en fin liten ramsa... Inte nog med det   de var min "krokiga " tå som åkte in i benet. Jag misstänkte rätt fort att det var en spricka eller att den var bruten.. Men finns inget o göra.. De gör ändå inget med fingrar och tår har jag fått förklarat för mig ett x antal gånger. .. Men ingen trode mig.... Men ikväll såg min skönhet ut så här...

Känner mig lite överansträngd i smalbenet redan :(

Min dag började med en choklad shake från Herbalife. 250ml mjölk 2msk pulver. Mumms och lätt.

Efter några ärenden under FM.  Åkte jag till stallet. Åt lunch där, blev äggröra..

Sen ut och red iza en 40 min. Hon var pigg och glad 

Tänka sig att 2011 hade hon sadel på sig för första gången. Och ett år senare började hon ridas
20 februari 2011

Jag har fått bockat av lite samtal från min "to do-list" vilket har gjort mig väldigt glad.. Mer får ni veta på fredag och lördag. 

Efter rid passet blev det en vanilj shake. Givetvis från Herbalife  😍

Och under en blev de även en kopp örtte dryck.


När vi kom hem i kväll så stod maten klar... bonus dottern hade gjort en väldigt god middag och väntade på oss!
Hon var så nervös innan hon började laga! Men det blev super gott!

Maten och receptet kom i från :
Lånade bild.

Vi hade mat kasse tidigare under slutet av min graviditet,  det var för att försäkra oss om att det fans mat hemma till barnen ifall vi behövde åka iväg. Sedan slutade vi med det..
Och ungarna har tjatat, så vi kör en test period  och ser! :)

I dag var det kyckling klubba med pasta och tomatsås.
Mmm gott..

Så får vi se hur tårna mår i morgon. .. om det blir någon träning eller ej. 

Instagram: @wellnessmamma 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

wellnessmamma.blogg.se

Hej! Jag jobbar som Wellnesscoach och är mamma till en busig liten tös! Och bonus mamma till 3 underbara tonåringar. Just det... Jag är ju fru till en underbar, galen knäpp kärleksfull man också. Vi är en aktiv familj som alltid är i farten!

RSS 2.0