Min 90 dagars utmaning fortsätter

Jag är nu inne på dag 72 av mina 90.
Jag tar 1 shake från Herbalife varje morgon!
Och minst en till undrar dagen. Och japp jag äter mycket mer än så! Efter frukost blir det mellis 2 timmar senare.  Något protein riktigt,  herbalife protein bars eller kvarg. Kesso händer då o då, ingen favorit för tillfället. Lunchen blir det antingen en shake eller någon form av mat allt från ny lagad, husmanskosttill sallad. Vad jag hinner. 
Sen mellan mål på eftermiddagen igen.  Likt det ovan. Och sen varit en shake på kvällen. 
Äter aldrig middag efter kl 18 längre. Skulle de bli att jag inte hunnit innan så blir det en shake.

Många tycker att kvarg blir gör tjockt. Jag spär ut en med aloe koncentrat. De blir gott o jag får i mig aloe!  ;) kan även ibland blanda i lite formula 1 pulver för att höja protein halten o fitamin intaget. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

wellnessmamma.blogg.se

Hej! Jag jobbar som Wellnesscoach och är mamma till en busig liten tös! Och bonus mamma till 3 underbara tonåringar. Just det... Jag är ju fru till en underbar, galen knäpp kärleksfull man också. Vi är en aktiv familj som alltid är i farten!

RSS 2.0