lördag

Jobbade natt i natten som var. Dottern sov hos mina föräldrar, då min man skulle upp och jobba i morse. Så jag fick sova ostört till kl 13! Så skönt.  Sen åt jag frukost med bonus dottern, ja de var lunch för henne.
En shake som jag blandade med tranbär som juice och herbalife formula 1 vanilj.
O till det en macka på råg med ny kokt ägg på.. Ja bara ägg vita, äter inte gula för de är inte gott.
Jag de kokande vattnet hällde jag på min fo, varför?  Det var skoj!! Haha nä,  jag är klumpig.. Fick stå en stund under kallvatten i badkaret.. 

Sen åkte jag hem till mina föräldrar, myste en stund med strumpan sen gick vi ut i stallet 
Jag fick städat i sadelkammaren. Skönt. 
Var så mycket spindelväv jag blev med. Jag vill att det ska bli vår så jag kan storstäda där.
Sen fick shettisen en ryckt och spolat benen. Byttat täcke. Locka så Iza. Mysigt att gå där lillan vill bara in till hästarna hela tiden. Min mamma tog med henne sen så hon fick mat medans jag gick o pysslade om mös där ute.. fina kissen höll mig sällskap,  tänk att han blir 11 år ofattbart

Sen åkte vi hem. Jag slängde snabbt i mig lite köttfärssås.
Nattade lillan till mellis,  första gången i år  jag såg det. Ingen vidare skoj dock.
Nu sitter jag och bonus dottern och tittar på vår favorit kanal TLC ! !
mannen sitter i köket och jobbar :)
Dock somnar jag nog snart. Glömde glasögonen idag, dumt, så nu har man ont i huvudet.  Sov gott 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

wellnessmamma.blogg.se

Hej! Jag jobbar som Wellnesscoach och är mamma till en busig liten tös! Och bonus mamma till 3 underbara tonåringar. Just det... Jag är ju fru till en underbar, galen knäpp kärleksfull man också. Vi är en aktiv familj som alltid är i farten!

RSS 2.0