Jag bara älskar gymmet och att fynda!

Idag gick jag upp innan alla andra, vaknade även en gång i natt och hade svårt för att somna om... Så var lika bra att gå upp en sväng på toa ett sen ett glas vatten. Där efter kunde jag somna igen... 
Jag gick upp o grejade när alla andra sov, tyst och mysig...
Sen vaknade lillan och fick sin välling. Jag drack en shake som jag blandade:
1 skopa herbalife formula 1 choklad 
1 skopa herbalife protein drink mix
1 skopa formula 1 jordgubb 
250ml mjölk 

Nästan de samma fick min man.. Han fick lite extra pdm, då han har större protein behov än mig.

Lillan fick sedan en ostmacka samt en skvätt shake. 

Sedan klädde vi på oss och jag körde mannen till jobbet och lillan och jag åkte till gymmet. 
Innan vi kom till gymmet hade jag fått i mig en protein bar,10g protein 

I barnpassningen hittade vi lilla S, lillan har träffat henne förr, då jag är vän med hennes mamma. Och har inte träffat dem sedan i somras! 

Jag började med 20 minuter på crosstreinern. Där efter 5x3 axel 2.5 kg, en övning jag fått av sjukgymnasten,  ska se om jag kan rita eller ta en bild senare så ni förstår.
Sen blev det 5x3 50 kg ben press... Vad jag bara älskar den maskinen 😍😍
Efter det blev det armar/skulderblad 30 kg 5x3, en maskin där du pressar i hop skulderbladen i varje tag.
Efter det körde jag en favorit!! Rygglyft 5x3 utan vikt. 
Sem tog jag fram pulates bollen och hämtadr 2  hantlar på 2 kg vardera. Sträckte ut armarna i axel höjd och sedan ner igen. 5x3
Jag avslutade med Ben lyft på bänk, liggande på mage 2x15

Påväg till stretching rummet mötte jag min vän! Vi blev lika glada av att de varandra!  Hoppas vi får till o ses oftare kanske en tur till gymmet tsm?

Jag hade kunnat stanna hur länge som Hellst på gymmet,  trivs redan där!

Jag stoppade i mig en shake på Herbalife Rebuild strength 


Lillan och jag gick sedan till en sport affär som jag hade presentkort på 😍
Fick det i julklapp ;)
Och gises vad jag fyndade.. halva priset och även halva rea priset!

Ett tränings linne
En sport bh
3 tränings trosor
1 par ullstrumpor till lillan, perfekt till när jag har henne i bärsele 
Och en väska, jag tänkte ha som skötväska.



Älskar att fynda 😆

Nu ät tvätten i maskinen och jag ska strax börja på middagen... japp, det blir falukorv i någon form, vet inte om jag ska göra korvstroganoff eller ugnsbakad... :/

Kram på er!tvätten kallar! 
Kolla in instagram sen, vad det blev för middag ;)
@wellnessmamma 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

wellnessmamma.blogg.se

Hej! Jag jobbar som Wellnesscoach och är mamma till en busig liten tös! Och bonus mamma till 3 underbara tonåringar. Just det... Jag är ju fru till en underbar, galen knäpp kärleksfull man också. Vi är en aktiv familj som alltid är i farten!

RSS 2.0