HJÄLP! VABBRUARI är här!

Hur har ni det i stugorna?
Många sjuka barn? Sjuk själv? Höj ert immunförsvar med denna lilla tablett! 

Roseguard är fantastisk med att stärka immunförsvaret.  Har själv börjat öka dosen, efter att dottern blivit för kyld och jag märker stor skillnad. 

Dottern fick krupp för lite mer än en vecka sedan! Vi åkte Ambulans in till sjukhuset.  Vi hade ju ingen aning om vad som hände när vår stackars tjej inte fick luft. .o sen har hon vaknat ett par nätter gångna veckan med krupp anfall  :( så synd om henne. Men känns som det börjar lätta nu.hon är ju pigg o glad, bara natten tid som hon får det lite jobbigt. 

Nä men jag vill slå ett extra slagsmål för roseguard! Vill du ha mer information hittar du mig på instagram  @wellnessmamma 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

wellnessmamma.blogg.se

Hej! Jag jobbar som Wellnesscoach och är mamma till en busig liten tös! Och bonus mamma till 3 underbara tonåringar. Just det... Jag är ju fru till en underbar, galen knäpp kärleksfull man också. Vi är en aktiv familj som alltid är i farten!

RSS 2.0