Helgen har nu sprungit förbi!

Oj vad denna helgen rusat iväg! !

I lördags gick o la mig vid 04-04.30 tiden.. Men hade en flicka som väckte mig flera ggr. Trotts att mormor flitigt tog hand om henne. (Sov hemma hos dem för skulle ändå inte Så långt från dem sedan) vaknade 08.30 drack en shake,vanilj och fick i mig en kopp örtdryck.
Begav mig från mina föräldrar vid 09.00

För att få träffa  "min drottning " finaste hästen i världen! 
Jag blev så glad att vara få stå i vara med henne värmde i mitt hjärta något fantastiskt  ❤❤❤

Sen att jag fick rida henne oxå, det var ju bara ett stort plus.
Hon är ju så fantastisk denna tjej... Jag kan skriva hur mycket som helst om henne!
Jag har svikit henne, men hon förlät mig. Alla kan vi göra misstag,  det gäller bara att erkänna dem, annars kan man aldrig för ändra sig till det bättre.

Vet inte hur länge jag satt på hennes rygg men ett tag var det. Och inte kände jag av något i min rygg! Toppen härlig! 
Härlig människa som har henne nu, lätt att prata med! Absolut! Härligt när man hittar någon man delar många tänkesätt och livs filosofier med!

Efter det så blev de snabbt en måltid hemma hos mina föräldrar för att sedan hjälpa mamma i stallet med stall arbetet och dela hage.

Lillan session fick sig ett par varv i lång linan... Hon börjades kännas bättre efter förkylningen..
Där efter blev det hemåt, lagade middag, kassler och potatis. ..

Sen tittade vi lite på mello medans jag nattade lillan.

Sen slocknade jag själv som en klubbad säl.

 Så fick inte sett den färdig...

Söndag väckte lillan mig vid 6 tiden o vägra somna om. Så de var bara upp o mata henne. Sen mata mig själv.... började sortera massa saker.
Åkte där efter iväg för ett pass 'yogalates'!
Helt fantastiskt vad skoj och skönt det var! Var första gången men lätt inte sista, vilket på internet mig om att jag ska in o anmäla mig till  nästa veckas pass på en gång!

Efter åt blev det en shake.

Ett ärende i varuhuset. 
Sen... Sen!  Hämtade släp oxå började vi vår stora töjning. En hel del möbler åkte ut! O massa saker sorterades! Riktig vprstädning på g!

Men fy vad jag nu är trött o sliten
Blev många turer i trappan. .. Då vi bor på 4e våningen! Kommer somna på ett kick!

Sov gott med er! För det ska jag :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

wellnessmamma.blogg.se

Hej! Jag jobbar som Wellnesscoach och är mamma till en busig liten tös! Och bonus mamma till 3 underbara tonåringar. Just det... Jag är ju fru till en underbar, galen knäpp kärleksfull man också. Vi är en aktiv familj som alltid är i farten!

RSS 2.0