Gymkort - ✔

Ja, då var man med gymkort.  Var ett tag sedan sist. . Flera år sedan.
Men nu bestämde manen o jag att vi skulle köra på. Hittade ett fint gym med fin barn passning.

Så efter ett par dagars grubblande slog vi slagit i saken.
Jag kör annars tabata utan tyngd. Vilket är stor fördel, man kan utöva det var och när som helst. 
Men på detta gym hade de även rätt många olika tränings former som vi båda var intresserade utav.

Enda sedan vi bestämde oss. Så har jag varigt galet nervös över att lämna lillan på barn-passningen.....🙈 Men!! tjejen tog de med storm!  Hon älskade det! O sket totalt i mig! 
Gott betyg! 👊

Jag stod bara på crosstrainer i 35 min. Sen gjorde jag squats med Pilates boll mot vägg. 3x10
Ben lyft. 3x10 
Bäcken lyft med fötterna på boll. 3x5 
Sen stretchade jag.
I skåpet hade jag en shake som stod o väntade på mig... blandade med vatten, smidigare med vatten på gym än o ha juice eller Mjölk med sig.
Blandade så här:
250ml vatten
2 skopor herbalife formula 1 jordgubb 
2 skopor herbalife protein drink mix
1 skopa äpple-fiber!!
💪

God återhämtning på studs!

Hämtade lillan som inte ville med hem.. mannen min var änu inte klar, så jag gav lillan lite mellis oxå sprang vi o busade! :)

Sen var de bara hem o fixa lite, Medans min man fixade middag så plockade o städade jag.  

Efter det hann jag, lillan o vovve åkte till stallet.

Men sviiin kallt var det så , de var tänkt en ute ritt i skritt.  Blev lätt jogging och lösgörande i paddocken 30 min.. Gick ju inte hålla sig varm alls...

Nu sitter jag i väntar på mannen som varit o tränat med sin äldsta son. Ska bli kul o höra vad de tyckte om träningen när de kommer hem.

Ha en fin dag kram på er!



Vill ni testa på vårat 3 dagars packet??
Leta upp mig på instagram och skriv mig ett meddelande där 
@wellnessmamma 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

wellnessmamma.blogg.se

Hej! Jag jobbar som Wellnesscoach och är mamma till en busig liten tös! Och bonus mamma till 3 underbara tonåringar. Just det... Jag är ju fru till en underbar, galen knäpp kärleksfull man också. Vi är en aktiv familj som alltid är i farten!

RSS 2.0