Fredag

Manen gjorde en god smoothie o morse gissar på att det ar glid på mjölk blåbär hallon och herbalife formula 1 vanilj 

God var den iaf.

Sen begav jag och lillan oss iväg.  Och träffade en gammal vän. Inte sett henne sedan augusti. .. Våra liv klaffar inte riktigt alltid :)
Då blev de en för middags fila med en Chi latte och en fullkornsfralla med cream cheese. .. mmmm

Sen var det hen o fixa o sammlas ihop grejer oxå körde vi pappan i huset till jobb och jag o lillan rullade vidare mot mina föräldrar och stallet. 
Jag testade en ny grej.  Gick o sov direkt jag kom dit och tog stallet när jag vaknade.  Gör oftast tvärt om. Men detta kändes faktiskt bättre. 

Lilla hästen har tyvärr blivit lite vore förkyld  :(
Hon gick jogga lite på lång lina. 

Sen blev blev det en god fredags middag alla min pappa  😍 pappas mat.. asså...

Sen åkte jag ochnjpbnade Natt......
Lördag blir en spännande dag vill jag lova

Lillan lärde apan åka buss idag. :)
Och mössan har jag virkat; )





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

wellnessmamma.blogg.se

Hej! Jag jobbar som Wellnesscoach och är mamma till en busig liten tös! Och bonus mamma till 3 underbara tonåringar. Just det... Jag är ju fru till en underbar, galen knäpp kärleksfull man också. Vi är en aktiv familj som alltid är i farten!

RSS 2.0