asså nu blev de mycket

Nu har jag inte koll på dagarna.... Då detta inlägg kommer bli rätt rörigt... ber om ursäkt på förhand. 
De har hänt så mycket de senaste dagarna. 
De äldsta bonus barnet slog huvudet på idrotten. Skolsyster sa att de inte var någon fara, jag misstänkte hjärnskakning... lät henne vila efter restriktioner för de och pratade med 1176 som bekräftade min tanke gång. O dagen efter kräkte hon så då åkte vi direkt till akuten
 Men där var ingen blödning innan för skallbenet. Så mer vila o mycket vätska.

Kommit igång med både häst och gym. Ridigt Iza 2 dagar denna veckan tanken var att göra de i dag med men får vänta tills imorgon. Hon har känts väldigt fint. 2 korta lösgörande pass varannan dag.. Men nu blev de en extra vilo dag..
  Idag körde jag o Älsklingen gymmet samtidigt tillsamans.. lillan älskar barnpassningen där!

Igår hade jag min mamma-träning i Svedala.
Så idag var jag rätt mör i benen!

Idag: åt min frukost shake i skål med granola och linfrö.
Sen blev det en kopp te i handen när jag tog hunden på promenad.
En proteinbar från Herbalife när jag kom tebax.
Sen var de o träna. I min flaska hade jag CR7-DRIVE. .fantastisk produkt från Herbalife. .. Kan berätta mer om du vill veta 
Efter träningen tog jag en shake blandad på vatten, Formula1 vanilj, pdm, äpple-fiber. 
Sen fick vi gjort några ärenden väl hemma blev det en sallad blandad med allt möjligt gott...kesso, grönsallad spenat,avokado,kyckling krafter etc etc...
Sen var de att vila , gick inte sova.... Sen bjöds de på en lax macka mmmm...

Nu ska jag jobba natt..

Ska bättra mig med bloggen. Här kommer lite bilder åtminstone.
O ni hittar mer på instagram @wellnessmamma 


Har varit hos frissan i dessa dagarna oxå.


Resultatet 


Inte första ungen att sova i sadelkammaren 


Efter att varit på akuten blev de snabb middag... Inget jag är stolt över... Men händer hos oss ibland med... köttfärssås från frysen... o de enda jag hitta att ha till för barnen var macisar.


Påväg till gymmet 


En obligatorisk toabild innan hemgång frångymmet.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

wellnessmamma.blogg.se

Hej! Jag jobbar som Wellnesscoach och är mamma till en busig liten tös! Och bonus mamma till 3 underbara tonåringar. Just det... Jag är ju fru till en underbar, galen knäpp kärleksfull man också. Vi är en aktiv familj som alltid är i farten!

RSS 2.0