alla hjärtans dag.

Jag och manen firade hjärtedagen med middag på Rådhuskällaren.  Med lillan sovande i vagnen bredvid ♡ 
Mycket gott och mysig.

Ingen bild på frukosten.. Men här är en bild på våren mys lunch. 
Smoothie blandad på  2 apelsiner, 3 små nävar frysta hallon. En skvätt naturell yoghurt. Pdm, f1 vanilj och f1 choklad.
Och en kopp herbalife te. Med aloe i.
Lilla tjejen fick  köttbullar och smoothie till efterrätt ☺



Jag bara älskar den vagnen. 
Baby jogger city versa  <3 kommer in överallt klarar all terräng!


Fin buffé hade dem. Dock tyvärr ingen bild på det. Men gott var det! + för kesso på sallads bordet  ;)

Och tabletterna för attveta att jag få alla vita miner i mig! 3 gånger om dagen!

Ni hittar mig på instagram @wellnessmamma 

Ha en fin alla hjärtans dag  ❤ <3
Helene
2016-02-14 @ 16:58:10
URL: http://minttu.blo.gg/

Härligt! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

wellnessmamma.blogg.se

Hej! Jag jobbar som Wellnesscoach och är mamma till en busig liten tös! Och bonus mamma till 3 underbara tonåringar. Just det... Jag är ju fru till en underbar, galen knäpp kärleksfull man också. Vi är en aktiv familj som alltid är i farten!

RSS 2.0